Partactwo Funduszu Kościelnego

Kolejny raz nie mogę uwierzyć, jak księża na współkę z politykami okradają nas z naszych pieniędzy w postaci podatków. Dlaczego podatki moje, moich rodziców i innych ludzi są przeznaczane na coś, z czym się nie zgadzamy. Kościół to jeden wielki projekt socjalny "utrzymaj biskupa+". A tu proszę, 171 mln zł na koncie funduszu kościelnego w 2019 roku. 


Wysokość pieniędzy, które na fundusz kościelny są przeznaczane rośnie rok do roku wraz ze wzrostem minimalnej krajowej. Od razu mi weselej jak sobie uświadamiam, że najwięksi manipulatorzy w historii, którzy nadal wykorzystują ludzką głupotę i na wyższych szczeblach śmieją się nam w twarz mają coraz więcej pieniędzy do dyspozycji.

Osobiście to nie tak, że jestem ateistą, wierzę, że coś/ktoś tam sobie istnieje i zarządza tym światem, a tak właściwie stworzył go i ma w tyłeczku. Jest to podyktowane głównie tym, że jak przeczytasz sobie biblię, posłuchasz co mówi ksiądz, znajdziesz kontekst tego co powiedział, jeszcze raz przeczytasz biblię to wychodzi na to, że z natchnieniem i mądrością nie ma to wiele wspólnego.

I jak rzadko kiedy, po raz pierwszy zgadzam się z Trzaskiem i Płaczkiem z TVNu, że najlepsze to by były dobrowolne odpisy podatkowe na rzecz kościoła. Kto chce, niech płaci, ale niech nie zmusza mnie płacić na instytucję, w którą nie wierzę. Dotyczy to nie tylko kościoła, ale też wszystkich mniejszości narodowych, które wykorzystują nasze podatki i nie muszą pracować, czy oszołomów ideologicznych. Moje pieniądze są moje i tylko moje. Nie chcę się składać na mienia użyteczności publicznej, z których będą korzystać osoby starsze, bo jako osoba młoda chcę mieć mienie użyteczne dla młodych. I niech ta jedna zasada dotrze do bandy kretynów, że młodzi powinni składać się na młodych, a starzy na starych, skoro już i tak nam nasze pieniądze zabierają.

ZUS, Kościół, mniejszości narodowe i oszołomy ideologiczne chętnie przytulą nasze pieniądze. Pamiętajmy o tym przy następnych wyborach parlamentarnych i wybierzmy mądrze ludzi, którzy na to nie pozwolą. Ludzie!!! Nie dajcie się okradać! Zrozumcie, że w tym świecie nie ma nic za darmo, chyba, że jesteś oszołomem ideologicznym, księdzem, członkiem mniejszości narodowej, albo emerytem, który myśli, że mu się wszystko należy z naszych podatków. ZUS przejadł pieniądze emerytów, sprawdźcie ile budżet dopłaca do ZUSu, bo przejadł to co emeryci wypracowali, a na co oni pozwolili głosując na nieodpowiednich ludzi. Mniejszości narodowe niech pamiętają (tylko, żeby nie zrozumieć mnie źle, chodzi mi głównie o taką jedną mniejszość narodową, która słynie z nic nie robienia), że ludzie pamiętają, a wszystko może się odwrócić.

Komentarze

Popularne posty