Jak szybko rosną mięśnie?

Jak wielu z was zadaje sobie to pytanie? Jak wielu z was nie potrafi tak jak ja znaleźć na to pytanie odpowiedzi w polskiej części internetu? Ja nie potrafiłem tego znaleźć, ale w angielskim internecie jest to znacznie prostsze. Swoją drogą ostatnio coraz częściej używam angielskiego internetu, bo polski kontent moim zdaniem ubolewa i prawie wszędzie powtarza się to samo na zasadzie kopiuj - wklej artykuł. Boli.

Kulturysta, Sześć Pensów, Sześciopak, Mięśnie, Abs

Wujek google i dobre pozycjonowanie pozwoliło mi znaleźć stronę z odpowiedzią


Przy okazji znalazłem dzięki wyszukiwarce badań naukowych i treści naukowych tzw. scholar google, stronę polską, która przytoczyła wyniki badania dotyczące przyrostu mięśni kiedy stosujemy odżywkę białkową przed i po treningu. Na pierwszej stronie googli tego nie znajdziecie xD. Tragedia, że trzeba się trochę namęczyć, by znaleźć coś tak ciekawego. Dzięki temu mogłem sobie potwierdzić to co znalazłem na angielskiej stronie.


Tak więc dzięki angielskiej stronie dowiedziałem się, że mięśnie u człowieka mogą przy odpowiednim treningu z ciężarami (to ciężary najlepiej wpływają na przyrost masy mięśniowej) wyprodukować 0,25kg mięśni w tydzień, a maksymalnie (genetyka, odżywianie i trening) 0,5kg mięśni tygodniowo. Żeby sobie to potwierdzić znalazłem jakimś cudem na polskiej stronie to co mnie interesuje i wynika z tego, że dobrze dobrany trening, serie i odżywki przed,po i w trakcie treningu pozwalają osiągnąć 4kg suchej masy mięśniowej w 12 tygodni, na miesiąc wychodzi nam 1,(33)kg suchej masy mięśniowej. Osoby, które nie spożywały odżywek przed, po i w trakcie treningu osiągały 2kg suchej masy mięśniowej w 12 tygodni, czyli około 0,(66)kg na miesiąc.

Tak więc porównując badania do tego, co jest na angielskiej stronie wychodziłoby nam, że zakres ten wynosi raczej przyrost między 0,165kg na tydzień, do 0,3325kg na tydzień.
Tylko wiecie, to, że więcej mięśni przyrasta wam za sprawą stosowania odżywek nie zmienia faktu, że nadal trzeba ćwiczyć, żeby coś osiągnąć. Jak przestaniecie ćwiczyć to mięśni wam od picia odżywek nie przybędzie.

Na koniec dodam, że mam szczerą nadzieję, że może dożyjemy czasów, gdy na pierwszej stronie googli będziemy widzieć to co nam potrzebne, a nie to co pozycjonowane.

Komentarze

Popularne posty