Kryptosy wciąż atakowane

I tak się żyje na tej wsi, gdzie ludzie biedni są coraz biedniejsi, a bogatsi stają jeszcze jeszcze bardziej obrzydliwie bogaci. Nie piszę tego ze względów zazdrości czy bólu czterech liter. Kolejny raz widzę jak atakuje się kryptowaluty, nazywa je scamem jak ostatnio TVN, który atakuje Bitbay-a, albo jak Krawczyk wbija na emocje opowiadając wzruszającą historię, że jego znajomy nie żyje bo to wina tych "złych" kryptowalut. Szkoda, że tak łatwo oskarżać rzecz, a nie cudzą głupotę.

Bitcoin, Blockchain, Finansowych, Górnictwo, Waluty 

Ludzie krytykują wszystko, czego nie rozumieją, więc odzew negatywny w kwestii kryptowalut nadal jest oraz będzie.Tak samo jak ja nie rozumiem dlaczego ludzie, nie chcą się edukować w sposób wszechstronny. Do dziś mam w głowie słowa nauczycielki ze szkoły gastronomicznej, która skrytykowała moje zainteresowania (historię, nowe technologie, pisanie wierszy/opowiadań, koszykówkę, bieganie, unihokej, zarabianie w internecie, gotowanie, pieczenie i parę innych rzeczy). Stwierdziła, że nie można interesować się wieloma rzeczami. No zajebiście w ch... nauczyciel na poziomie. Jej tok myślenia nie był jednak do końca zły, bo w jej intencji było przekazanie, że jak chcę robić jakąś rzecz dobrze, to nie powinienem zajmować się czymś innym, ale dla kogoś takiego jak ja jest to ograniczanie moich możliwości. Ile ja wtedy miałem lat? 16-17?

Większość ludzi, młodych ludzi nie wie co chce robić w tym wieku, zazwyczaj ma ograniczone pole zainteresowań, a jeżeli już coś robi i chce to robić, to niekiedy rzeczywistość i różne sytuacje życiowe są przeciw niemu. Ile razy słyszałem już jak ktoś był na 100% pewien, że pójdzie do wojska? Dziś siedzi za biureczkiem w korpo, albo pracuje na magazynie/produkcji. Ile razy słyszałem, że ktoś będzie strażakiem? Ta sama historia. Niczego nie można być pewnym nawet, jeżeli ktoś robiłby coś najlepiej na świecie trzeba brać pod uwagę, że coś, albo ktoś może mu w tym przeszkodzić. Mało znamy historii osób, które miały wszystko, a na drugi dzień nic?

I teraz wracam do meritum. Krytykujemy czego nie rozumiemy, nieodłączna część ludzkości. Tylko co w momencie, kiedy krytykujemy, żeby kogoś oszukać? Jak dla mnie takie właśnie działania podjął TVN (subiektywna opinia o nic nie oskarżam), czy Krawczyk. Biedni będą jeszcze biedniejsi, bogatsi jeszcze bogatsi, bo biedni nie mają żadnej edukacji ekonomicznej, jeżeli sami się nią w Polsce nie zainteresują. Moi drodzy, ile dziś potraficie wyciągnąć pieniędzy z lokaty? Lokaty, które są powyżej 1% najczęściej mają warunki dodatkowe, które należy spełnić, z góry wam mówię, że to jest trudniejsze niż się wam wydaje. Przeciętne oprocentowanie wynosi mniej niż 1%.

Edukacja ekonomiczna jest dziś podstawą, dla ludzi, aby nie byli jeszcze bardziej biedni niż są teraz!

Dlatego ostatnio znowu wznowiono ataki na bitcoina, aby ludzi oszukać (rzecz jasna wszystko dalej w mojej opinii, aby nikt nie myślał o pozywaniu mnie :), zgnoić i wycisnąć z nich ostatniego grosza. Bogaci sobie poradzą, bo wiedzą więcej, mają doradców, bo trzymają ludzi w błogiej nieświadomości, że tak musi być, inaczej będziemy żreć piasek.

Jeżeli spojrzycie na instytucje, które dziś skupują i wydobywają bitcoina, możecie znaleźć bardzo często powiązania z politykami i najbogatszymi ludźmi na świecie. Oni będą bogatsi, bo was nastraszą, a sami zgarną resztę.

Nie dajcie się! Edukujcie się! Scamy są wszędzie, oszustwa są wszędzie, ale edukacja dzisiaj jest na wyciągnięcie ręki. I przede wszystkim nie wierzcie bogaczom, którzy mówią A, a robią B.

Komentarze

Popularne posty